Monday, April 2, 2007

OF HATE AND LOVE

werk saks bigtime.
dam dam betullah.

such an introduction. like everyone dont know already how much i HATE my job.

well.. what to talk about. erm. aku rasa aku mengalami patah jiwa lah. he he he.. camno tuh. tapi aku dapat merasakan jiwa aku patah dua pagi tadi. camna nak sambung balik tu.. pakai gam uhu jelah jawabnya.. minggu depan patah balik..

somebody save me from this hell hole..!

opssss... tercakap pasal keje lagi...

okle.. lets cut the crap and talk bout happy stuffs.. things that i LOVE.. las wik ajak nghl p midval tu bukannya saje2 merambu ramba oke.. tujuan utama adalah utk menyervey pakej yg plg murah utk ke phntian spt yg telah dirancangkan. aku telah membuat perbandingan serta menggunakan swot analysis bagai dan telah membuat beberapa kesimpulan. walaubagaimanapun propsal2 ini masih memerlukan perbincangan ahli mesyuarat tingkap. nevertheless, i still hope nghl can get that accomodation that i so wanted. i have a feeling that we would have a blast if that comes true.. woo hooo!

klah. gotta start doing work now or else i wouldnt be able to sleep on time and waking up 2moro morning will be like hell..

1 say(s) what??:

Anonymous said...

dah tak leh guna gam uhu tu. gam gajah lgik bagos. yg patah leh digam, yg dah remuk?