Wednesday, April 4, 2007

BLUE SKIES GREY

semalam jam
hari ni jam lagi
besok mesti jem jugak

kot sana jem
kot sini jem
kot situ pun jem jugaaa

aduihhhhhhhhh... marahnya ah kakkkkk..


************************

tengah2 jem pagi tadi aku surf2 la radio yang pagi2 ni mmg selalunya hampas.. seme sebok nak bercaaaaaakap aje.. rasa nak hempuk sekor2. tak kuasa nak layan. tp sbb cd collection aku dah naik muak aku mendengarnya, aku layankan je la dj2 tu seme... tiba2 aku terdengar lak lagu mwi yg baru tu yg tajuk dia kalu tak silap lgt biru. aku ada la jgk dgr sapa tah kata cam oke je lagu tu.. dan aku pun cuba membuka fikiran dan berfikiran positif untuk cuba melayan lagu tu sepenuh jiwa.. tapiiiiii... aku dapat memastikan akhirnya aku mmg tk dpt menerima mwi lah.. tak masuk langsung.. every single song yg dia nyanyi to me is nsyd... lagu pop ke rock ke jazz ke, asal kau nyanyi mmg jadi nsyd. kompemmm... mintak maaplah fan2 mwi seme.. i dont mean this to be an insult or anything, its just what i feel.. so terpaksalah aku memangkah namanya dalam kamus musik aku selamanya.. atau sehinggalah dia dapat mengubah suaranya atau stail menyanyinya...

sekian, terima kasih.

2 say(s) what??:

Anonymous said...

ni pehal tetiba psl mawi ni. suara dier mmg ditakdirkan utk lagu nasyid ok. oh adik-ko dlm af tu masih bertahan wpon suara pecah!

-aku yg menyampah tgk budak2 af yg poyo-

Anonymous said...

Ha lgu ni la. Aku mmg tak suke Mwi n nyanyian die tp lirik lagu ni ok pe. Mmg sensuai ngan jiwa i yg puitis. Huhhuhu.